Koninklijk huisje

Ik kwam hier vier jaar geleden wonen.

Enkele weken voor ” Wat als een prachtige dag begon….”

Het wás de mooiste koninginnedag van de eeuw, zo vriendelijk en zonnig, oranje en wit en feestelijk, vol verwachting en positieve kracht, de sfeer was overweldigend fijn tot een zwarte Suzuki een ton roet in de oranjebitters dumpte.

Ineens zie ik dat voor een huisje op de begane grond maar 3 gegadigden zijn. Ik bekijk de foto van alle kanten wat lastig is met zo’n platte foto. De informatievoorziening is niet royaal. Ik zoom in en uit en meet het oppervlakte uit. Het is laat en donker, morgen maar gauw kijken. Ik vind mensen die in dezelfde straat wonen, maar die ga ik niet lastig vallen. Ik volg online een puzzeltocht in de omgeving, en ben om. Ik reageer. Ik slaap er niet van.

test

