Droom

Ik ging naar de begraafplaats om mijn ouders te zien.
Wie kwam ik daar tegen? Het leek mijn broer wel!
Het was mijn broer niet.
Het was een vriendelijke man, hij glimlachte, hij hield me staande.
Kende hij mij?
Het leek net alsof hij me kende.
Misschien van Facebook of Twitter?
Maar ik liep toch niet met een naambordje op?
Wel een hoed en een zonnebril, dus zo herkenbaar van de foto op mijn profiel zal ik toch niet zijn.
Hij bleef me maar aankijken en glimlachen.
Ik wou iets zeggen, toen werd ik wakker.

One thought on “Droom

test

