Opheffing en leegstand

het is veel in de binnenstad van A doorn, achter elkaar door zie je panden sluiten.
deze kledingzaak is van het leger des heils.
tweedehands damesmode; alle kleding leuk op kleur gesorteerd.
ik snuffel er wel eens rond, toen ik voor het eerst kwam kreeg ik koffie.
ik kan me voorstellen dat het winkelpand op die plaats enorm duur is, maar aan de andere kant : zouden er niet veel meer mensen tweedehands kopen, mensen die dat eerder nog niet deden?
gek genoeg wisten de verkoopsters ook niet waarom ze gaan sluiten.

test

