Bewegen

joggen en gymmen zijn woorden die ik minder hoor tegenwoordig, het is meer bewegen, sporten, lopen, rennen, yoga ..

als ik aan kinderen in een klas denk, kinderen in een klas van tegenwoordig denk, komt mij een beeld voor ogen van ettelijke kinderen die niet stil kunnen zitten

kinderen bewegen veel te weinig, lees ik

kan een leerkracht daar dan niet meteen op inspelen, een half uurtje langer buiten, wat spelletjes bedenken, klaar?

vanmorgen werd ik niet om 9 over 5 wakker maar om 5 voor 9. wat voordat ik met de krantenwijk begon een goeie tijd was
en nu erg lui voelt.
ik beweeg een kwartiertje.

zet thee van ‘ontbijtmelange’
barst in beker, brand me bijna aan hete water, dweil op, pak nieuwe beker

ga op weegschaal staan, nog hetzelfde, niet zwaarder geworden ondanks 2 slechte dagen

start pc op, twitter, bank.

test

