avondje uit

je kan niet tegelijk fotograferen en uitgaan, althans ik vind dat lastig.
ik zag een dame met een indrukwekkende camera die overal doorheen manoeuvreerde om te fotograferen dus ik denk dat ‘ergens’ wel mooie foto’s terug te zien zullen zijn.
ik heb me beperkt tot 4 kiekjes.

het ligt niet aan uw ogen, de scherpte is twijfelachtig.

ik vroeg aan de barkeeper of ik een foto van de taartjes mocht maken, het was echt niet de bedoeling om stiekem hem erop te zetten, maar het gebeurde dus wel.

degene met wie ik was krijgt koffie aangereikt

de zaal in afwachting van .. we zaten balkon

de zaal in afwachting van Nilgün Yerli
directeur Stichting Vluchtelingenwerk Midden Gelderland sprak eerst nog wat woorden.

na de voorstelling waren er drankjes, nootjes en warme hapjes.

we gingen weer met zijn vieren terug, ik zou eigenijk met a. mee terugrijden, was nog gedoe om haar te vinden want ik ken haar niet, omdat b. bij mij de fiets had gestald, was het handig dat ik ook weer met hun terug zou gaan, maar c. kende haar wel en liep haar tegen het lijf en gaf de boodschap door.

kunt u mij nog volgen, zo ja nog niet, dan kan dat op twitter.

@arnalangenbach

test

