Kamp

Zometeen gaat minister Kamp bij Pauw en Witteman vertellen waar werklozen naartoe moeten verhuizen om werk te zoeken.
Maar er zijn eerst nog anderen aan het woord.
Ah daar is ie al.
Lastig als beide partners werken en eentje moet verhuizen.
En waar ergens anders is dan werk?
Wat verder kijken, wat verder willen reizen, lijkt me geen probleem.
Alleen mijn ervaring dat ze niet iemand willen die van ver komt.
Reiskosten, fileproblemen, vertragingen OV … niet aantrekkelijk voor een werkgever.
Ik wil wel reizen, maar ik zie geen ruimere mogelijkheden om aan werk te komen met dit idee.
Moet ik naar de plek waar ze anders Polen in dienst nemen?
Vaag allemaal.

test

